Obchodní řád

Pravidla pro objednávání a zasílání zboží prostřednictvím internetového obchodu Salon michaela:


Objednání zboží


Zboží na dobírku lze objednat na www.saty92.webnode.cz. Nezaručujeme, že objednané zboží je v okamžiku objednání dostupné. Každý zákazník bude neprodleně informován přes email, sms nebo telefon o potvrzení objednávky a termínu dodávky objednaného zboží max. do 2 pracovních dní. V případě dotazů pište na e-mail salonpokorna@seznam.cz


Způsob dodání


Objednané zboží bude zasláno na dobírku prostřednictvím České pošty (balík DO RUKY nebo NA POŠTU) na jméno a adresu objednatele. Objednávka bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 dnů.


Cena dopravy a platební podmínky


Cena poštovného a balného činí u jedné dodávky prostřednictvím České pošty do ČR 120,- Kč (dodání do cca 48 hodin od odeslání), do ostatních států dle podmínek a ceníku přepravce.


Možnost výměny / vrácení zboží


Pokud vám zboží, objednané na našich internetových stránkách nesedí, můžeme vám je vyměnit za jinou velikost, pokud je skladem.V případě výměny nebo úpravy zboží vám neúčtujeme daší poštovné.
Pokud vám zboží nevyhovuje máte právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí. Zboží zašlete s originálním dokladem a vyplněným formulářem pro výměnu / vrácení zboží, kde uvedete váš účet. Zboží zasílejte vždy na adresu Salon Michaela, Lánská 62, 570 Litomyšl.


Nezasílat na dobírku.

Po kontrole zboží vám peníze budou vráceny do 30dnů na váš účet. Zboží musí být nenošené a s původní visačkou připevněnou na oděvu. Nesmí být znečištěné nebo mechanicky poškozené atp.Na veškeré zboží zakoupené přes internetový obchod se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ode dne předání spotřebiteli, tj. ode dne uvedeného na dokladu o zaplacení. Formulář pro vrácení/výměnu zboži si můžete stáhnout.

 


Reklamační řád


Možnost výměny zboží


Zboží zakoupené na prodejnách je možno vyměnit za jiné, pokud zboží vrátíte do 2 dnů ode dne nákupu a prokážete se dokladem o nákupu a zaplacení. Toto je možné pouze v případě, že měněné zboží nebylo zakoupeno ve slevě (se slevou), je nenošené a s původními visačkami.


Možnost reklamace zboží


Případné reklamace zboží v našich prodejnách vyřizujeme podle platného znění OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU (č. 40/1964 Sb.) a podle platného znění ZÁKONA NA OCHRANU SPOTŘEBITELE (č. 634/1992 Sb.)

Při každé reklamaci je nutné předložit doklad o nákupu a zaplacení reklamovaného zboží, který slouží také jako záruční list.
Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ode dne předání spotřebiteli, tj. ode dne uvedeného na dokladu o zaplacení. Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným užíváním, mechanickým poškozením, přešitím, zkrácením atd. Záruka se také nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Reklamace včetně odstranění vady je vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Pokud je reklamovaná vada odstranitelná, bude řádně, včas a bezplatně odstraněna. Tato doba nezbytně nutná pro opravu vady se do záruky nepočítá. V případě, že vadu nelze odstranit, má zákazník právo na výměnu zboží nebo na vrácení peněz.

Salon Michaela si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.